niedziela, listopada 12, 2017

馃摉Autorski Book Tag馃枊

Cze艣膰!
Dzisiaj przychodz臋 do was z czym艣 czego jaki艣 czas ju偶 nie by艂o na moim blogu(miesi膮c to bardzo d艂ugi okres czasu),a mianowicie z tagiem ksi膮偶kowym. Jak ju偶 zauwa偶yli艣cie jest to autorski book tag, kt贸ry znalaz艂am u Kuby z bloga Blue Kuba BooksNie przed艂u偶aj膮c przejd藕my do pyta艅.


1.Veronica Roth, autorka trylogii Niezgodna - ksi膮偶ka, kt贸ra z艂ama艂a Ci serce
Zdecydowanie tak膮 ksi膮偶k膮 jest Harry Potter i Insygnia 艢mierci. Ta cz臋艣膰 odebra艂a mi sze艣膰 ukochanych os贸b. Nie wymieni臋 ich tutaj poniewa偶 mog艂abym komu艣 zaspojlerowa膰.

2.Andrzej Sapkowski, autor Wied藕mina - ulubiona ksi膮偶ka polskiego autora
Zdecydowanie ksi膮偶ki Remigiusza Mroza. Na razie przeczyta艂am "Czarn膮 madonn臋" i "Kasacj臋". Stwierdzam, 偶e jestem zakochana w jego tw贸rczo艣ci.
Recenzja "Kasacji" - Kliknij mnie 

3.Regina Brett, autorka m.in. Jeste艣 Cudem - ksi膮偶ka, kt贸ra wiele Ci臋 nauczy艂a
S膮 dwie takie ksi膮偶ki. Pierwsza to "Chata" Williama Paula Younga, natomiast drug膮 jest "艢wiat na 偶贸艂to. 23 ma艂e odkrycia, kt贸re uratowa艂y mi 偶ycie." Alberta Espinosy
Recenzja "Chaty" - Kliknij mnie 
Recenzja "艢wiata na 偶贸艂to..." - Kliknij mnie

4.John Green, autor m.in. Gwiazd Naszych Wina - ksi膮偶ka, kt贸ra ma wielu zwolennik贸w, jednak Tobie nie przypad艂a do gustu
Na pocz膮tku chc臋 podkre艣li膰, 偶e ja r贸wnie偶 nale偶臋 do zwolennik贸w "Gwiazd naszych wina".
Ksi膮偶k膮, kt贸r膮 wybra艂am do tego pytania jest "Dw贸r cierni i r贸偶". Teraz pewnie macie ochot臋 mnie zabi膰, udusi膰, utopi膰 itd. ale ta ksi膮偶ka po prostu mi si臋 nie podoba艂a.

5.J.K. Rowling, autorka Harrego Pottera - ksi膮偶ka do kt贸rej zamierzasz wraca膰 w przysz艂o艣ci
呕eby to by艂a tylko jedna ksi膮偶ka...
Ja uwielbiam wraca膰 do ksi膮偶ek, wi臋c zdecydowanie Harry Potter, Dary anio艂a, Akademia wampir贸w, Seria Lux, Simon oraz inni homo sapiens, Ponad wszystko, Kroniki Bane'a, Nie poddawaj si臋, Ksi膮偶臋 mg艂y i wiele innych.
Recenzja "Simona oraz innych homo sapiens" - Kliknij mnie 
Recenzja "Ponad wszystko" - Kliknij mnie 
Recenzja "Nie poddawaj si臋" - Kliknij mnie 

6. Stephen King, autor wielu thriller贸w - ulubiona powie艣膰 grozy
My艣l臋, 偶e ze spokojem mog臋 wybra膰 'To" Stephena Kinga, oraz "Ksi臋cia mg艂y" Carlosa Ruiza Zaf贸na.

7. Ma艂gorzata Musierowicz, autorka Je偶ycjady - ulubiona lektura szkolna
Moimi ulubionymi lekturami szkolnymi by艂y: "Szatan z si贸dmej klasy", " Narnia", "Ten obcy" oraz "Dzieci z Bullerbyn".

8.Rick Riordan, autor Percy'ego Jacksona - ksi膮偶ka z najlepiej wykreowanym 艣wiatem
Nikogo chyba nie 藕dziwi, 偶e wybior臋 Harrego Pottera, Dary anio艂a, Pie艣艅 lodu i ognia, oraz dylogi臋 pt. "Sz贸stka wron".

9. Sarah J. Maas, autorka Szklanego Tronu - bestsellerowa seria, kt贸r膮 uwielbiaj膮 wszyscy i zaw艂adn臋艂a r贸wnie偶 Tob膮
Jest to oczywi艣cie seria o Joannie Chy艂ce Remigiusza Mroza. Ta seria doszcz臋tnie mn膮 zaw艂adn臋艂a i podbi艂a moje serce. 
Recenzja "Kasacji" - Kliknij mnie 

10. Matthew Quick, autor m.in Prawie Jak Gwiazda Rocka - ksi膮偶ka, kt贸ra wywo艂uje u艣miech na Twojej twarzy
Tak膮 ksi膮偶k膮 s膮 "Kroniki Bane'a" Cassandy Clare. Mog艂abym czyta膰 histori臋 z 偶ycia Magnusa do ko艅ca swojego 偶ycia i zawsze sprawia艂oby mi to tak膮 sam膮 przyjemno艣膰. Jak mo偶na nie ulec urokowi tego rozkosznego czarownika?

Wi臋c w taki spos贸b ja sobie poradzi艂am z tym tagiem. Jeszcze raz zapraszam was na bloga Kuba.
A teraz przejd藕my do nominacji.
Do wykonani tego tagu nominuj臋 Wiktori臋 z bloga Fantasmes Lecture


#Dominika

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ksi膮偶k臋 Jurgielewiczowej "Ten obcy".
    Musz臋 te偶 koniecznie si臋gn膮膰 po Chat臋, bo stoi na pi艂ce od d艂u偶szego czasu...
    Ciekawy tag!
    Pozdrawiam
    bakerstreetlibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © The book my fantasy , Blogger