niedziela, października 29, 2017

👻 Książki na HALLOWEEN 🎃

Cześć!
Jak już pewnie zauważyliście październik dobiega końca, a w rezultacie Halloween nadchodzi wielkimi krokami. Z tej właśnie okazji postanowiłam przedstawić wam listę książek, które polecam przeczytać w około halloweenowym czasie.

1. Wypowiedz jej imię - James Dawson

Okładka książki Wypowiedz jej imię

Jeśli jesteście strachliwymi osobami i porządne horrory zdecydowanie do was nie przemawiają to powinniście przeczytać tą książkę. Czy jest coś lepszego do czytania w Halloween od młodzieżowego horroru? Tym bardziej jeśli opowiada on o Krwawej Mary. Czyli bohaterki jednej z najsławniejszych kultowych, strasznych historii, które są opowiadane m. in. w halloweenową noc.



2. Czarna Madonna - Remigiusz Mróz

Okładka książki Czarna Madonna

Jakąś chwilę temu skończyłam czytać tą książkę i uznałam, że zdecydowanie powinna się tu znaleźć. No bo powiedzcie mi. Czy jest coś straszniejszego od horroru religijnego? Moim zdaniem, pana Mroza oraz moich przyjaciółek nie.

3. Książę mgły - Carlos Ruiz Zafón

Okładka książki Książę Mgły

Robiąc tą listę po prostu nie mogła nie dać tu tej książki. Zdecydowanie jedna z lepszych, które czytałam i myślę, że jest idealna do wytworzenia klimatu, który chcemy w Halloween osiągnąć.

4. Miasteczko Salem - Stephen King

Okładka książki Miasteczko Salem

Chyba nie myśleliście, że zapomnę o mistrzu gatunku? To byłby skandal. Tym bardziej, książka którą wam podałam. No bo wiecie. Czarownice i Salem to coś czego nie może zabraknąć na tej liście.

5. NOS4A2 - Joe Hill

Okładka książki NOS4A2

Skoro wspomniałam wam o książce spod pióra Kinga to warto również wspomnieć o tej, którą napisał jego syn. Tym bardziej jeśli opowiada ona o upiorze porywającym dzieci. Przecież ta książka aż się prosi o wpisanie jej na listę.

6. Egzorcysta - William Petter Blatty

Okładka książki Egzorcysta

Myślę, że każdy kto robił taką listę wrzucił tam tą książkę. Zdecydowanie należy jej się również  miejsce na mojej liście. Ale ostrzegam - książka dla ludzi o silnych nerwach. (Nie odpowiadam za paranoję, która was ogarnie po przeczytaniu tej książki.)


To już koniec mojej listy. Uważam, że każda z tych sześciu pozycji jest warta przeczytania i mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam wam w wyborze tej idealnej.

#Dominika

1 komentarz:

  1. Czytałam Wypowiedz jej imię - fajna sprawa. Ale Czarna Madonna.. szału raczej nie ma.

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger