艣roda, listopada 01, 2017

馃崄Podsumowanie pa藕dziernika馃巸

Cze艣膰!
Pa藕dziernik nadszed艂 ko艅ca i przyszed艂 czas na podsumowanie. Wyniki nadal nie s膮 dobre ale jest lepiej ni偶 we wrze艣niu. Przeczyta艂am bowiem 4 ksi膮偶ki.





1. Tajemnice Ali - Sara Shepard



Jeszcze tego nie wiecie ale jestem mi艂o艣niczk膮 serialu "Pretty little liars". Niestety jaki艣 czas temu zosta艂 wyemitowany odcinek. Jako, 偶e strasznie t臋skni艂am za serialem to postanowi艂am przeczyta膰 seri臋 ksi膮偶ek, na kt贸rej podstawie powsta艂. Si臋gaj膮c po "Tajemnice Ali" oczekiwa艂am lu藕nej, przyjemnej i niezobowi膮zuj膮cej lektury i w艂a艣nie tak膮 otrzyma艂am. Zostaje nam tu przedstawiona historia si贸str DiLaurentis, pocz膮tki przyja藕ni Alison z reszt膮 dziewczyn oraz kilka innych istotnych fakt贸w, kt贸re pomog膮 nam lepiej zrozumie膰 niekt贸re rzeczy. Mo偶e nie jest to literatura wysokich lot贸w ale czasami dobrze jest przeczyta膰 w艂a艣nie tak膮 ksi膮偶k臋. Zdecydowanie polecam.

2. Czarna Madonna - Remigiusz Mr贸z



"Remigiusz Mr贸z napisa艂 horror". Gdy tylko przeczyta艂am ten nag艂贸wek od razu wiedzia艂am, 偶e musz臋 si臋 za t膮 pozycj臋 zabra膰. Wszystko co spod pi贸ra Mroza musi by膰 dobre i tak by艂o r贸wnie偶 tym razem. Ksi膮偶ka bardzo mi si臋 podoba艂a, niesamowicie szybko mi si臋 j膮 czyta艂o i sprawia艂o mi to du偶膮 przyjemno艣膰. Zdecydowanie horrory religijne s膮 moimi ulubionymi z tego gatunku. Czytaj膮c t膮 ksi膮偶k臋 nie mog艂am wyj艣膰 z podziwu jak du偶膮 wiedz臋 musia艂 zdoby膰 Remigiusz Mr贸z, 偶eby to napisa膰. Zako艅czenie oczywi艣cie by艂o nie do przewidzenia.

3. Kr贸l Edyp - Sofokles

Kr贸l Edyp - Sofokles

Rok szkolny si臋 rozpocz膮艂 wi臋c przyszed艂 czas na lektury. Co ciekawe ta ksi膮偶ka podoba艂a mi si臋. By艂a kr贸tka, ciekawa i szybko si臋 j膮 czyta艂o.

4. Antygona - Sofokles

Antygona - Sofokles

To moje drugie spotkanie z t膮 ksi膮偶k膮. Pierwszy raz przeczyta艂am j膮 w gimnazjum, ale nic z niej nie pami臋ta艂am, a dowiedzia艂am si臋, 偶e przyda mi si臋 podczas omawiania "Kr贸la Edypa". Ona r贸wnie偶 mi si臋 podoba艂a. Nie rozumiem tylko dlaczego w gimnazjum czytali艣my najpierw Antygon臋, kt贸rej g艂贸wna bohaterka jest c贸rk膮 kr贸la Edypa nie znaj膮c wcze艣niej historii z "Kr贸la Edypa".


To ju偶 wszystkie ksi膮偶ki, kt贸re przeczyta艂am w tym miesi膮cu. Niestety by艂o ich niewiele ale ja po prostu nie mam teraz czsu na czytanie nad czym ogromnie ubolewam. Czytali艣cie jak膮艣 z tych ksi膮偶ek?

#Dominika

10 komentarzy:

  1. Czyta艂am dawno temu Antygon臋.:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Czarn膮 Madonn臋 mam na p贸艂ce i za jaki艣 czas z pewno艣ci膮 po ni膮 si臋gn臋 :)
    Lektury wiadomo, ju偶 dawno o nich zapomnia艂am, ale czyta艂am!
    U mnie te偶 kr贸tkie podsumowanie, zatem zapraszam.
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Antygona by艂a dobra :D znaczy ja og贸艂em ma艂o lektur czyta艂am, ale te ze staro偶ytno艣ci lubi艂am :)


    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 zazwyczaj nie czyta艂am lektur, ale w tym roku postanowii艂am to zmieni膰. Mam nadziej臋, 偶e mi si臋 uda 馃槂

      Usu艅
  4. Czyta艂am "Tajemnice Ali" i r贸wnie偶 bardzo mi si臋 podoba艂y. Jestem te偶 wielk膮 fank膮 PLL wi臋c nie mog艂a mi si臋 nie spodoba膰 :D

    agata-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Czyta艂am tylko Kr贸la Edypa i Antygon臋 ;P Jak na lektury, to tragedii nie by艂o :D

    Zabookowany 艣wiat Pauli

    OdpowiedzUsu艅
  6. Przez d艂ugi czas ogl膮da艂am Pretty Little Liars, ale w pewnym momencie poczu艂am si臋 ju偶 tym zm臋czona, moim zdaniem serial sta艂 si臋 zbyt przekombinowany.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Czyta艂am "Kr贸la Edypa" oraz "Antygon臋". Obie mi si臋 podoba艂y:)
    W planach mam serie Pretty Little Liars.
    Pozdrawiam:D
    https://krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Hah, b臋d臋 jedn膮 z tych, kt贸re czyta艂y tylko Antygon臋 i Kr贸la Edypa, jedne z lepszych lektur, naprawd臋.
    Je艣li chodzi o PLL obejrza艂am ca艂o艣膰. Pocz膮tkowo by艂o wielkie wow, potem to by艂a raczej quilty pleasure, taka fajna rozrywka, kt贸r膮 si臋 potem przyjemnie krytykowa艂o :D

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © The book my fantasy , Blogger