niedziela, października 01, 2017

Social Media Book Tag ~ Dominika

Cześć!
Dzisiaj znowu przychodzę do was z tagiem książkowym, do którego zostałam nominowana przez Wiktorię z bloga Fantasmes Lecture (Tag u Wiktorii)  Więc od razu jak przeczytacie moją wersję idźcie na jej bloga i zobaczcie jak poradziła sobie z tagiem. A skoro już o nim mowa to, jak już pewnie zobaczyliście po tytule, jest to Social Media Book Tag.





1. Twitter - ulubiona krótka książka.

Moja odpowiedź zależy od toku myślenia autora tego tagu, ponieważ dla mnie krótka książka, to taka, która ma około 200 stron. I jeśli miałabym taką wybrać to byłby to zdecydowanie "Wielki Gatsby". Aczkolwiek jeści chodziłoby o taką naprawdę krótką książkę to byłby to "Kopciuszek". Czyli moja najulubieńsza z ulubionych baśni.

2. Facebook - książka, którą czytał każdy (przez co czułaś presję, by to zrobić).

Czytam teraz właśnie taką książkę, a jest to "Król kruków". Jak wiecie jakiś czas temu odbył się "Kluchaton" i mam wrażenie, że każdy ją wtedy czytał. Jako, że mam ją w domu to też postanowiłam się za nią zabrać ale wiecie, są książki ważne i ważniejsze.

3. Tumbrl - książka, którą przeczytałaś zanim stała się popularna.

Myślę, że taką książką jest "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Tak moi drodzy, Dominika czytała Greya(Dlaczego mówię o sobie w trzeciej osobie?), jakby tego jeszcze było mało ta książka mi się podobała. Tak, dobrze przeczytaliście. PODOBAŁO MI SIĘ "PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA". Myślę też, że w końcu nadszedł czas, żeby zrobiła na blogu pogadankę o tej trylogii i złym nastawieniu ludzi do niej. Więc możecie się jej niedługo spodziewać.

4. MySpace - książka, która nie wiesz czy ci się podobała.

Wydaje mi się, że będzie to "Śniadanie u Tiffany'ego". Mam mieszane uczucia wobec tej książki.

5. Instagram - książka, której musiałaś zrobić zdjęcie (była taka ładna).

Jeśli mówimy o wyglądzie zewnętrznym to "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Scenariusz do filmu.". Gdyby jednak chodziło o wygląd wewnętrzny to dodatki do Harrego Pottera. Jeśli zaś mówimy o jednym i drugi to zdecydowanie "Szóstka wron".
\
6. YouTube - książka, której ekranizację chcesz zobaczyć.

Aktualnie czytam "To". To jest właśnie ta ważniejsza książka, o której wspomniałam w drugim pytaniu. Bardzo chcę oglądnąć tą ekranizację, na którą jadę do kina 16 września i mam nadzieję, że uda mi się skończyć tą książkę do tego czasu.

7. GoodReads - książka, którą polecasz wszystkim.

Oprócz Harrego Pottera polecam wszystkim sześć książek. A są to wszystkie części Darów Anioła, czyli mojej ulubionej serii. Jakiś czas temu na blogu pojawił się tag jej poświęcony, na który was zapraszam.

8. Snapchat - książka, o której szybko zapomniałaś.

Taką książką jest "Naznaczona" P.C. Cast, Kirstin Cast. Przeczytałam ją w jeden dzień w tamte wakacje i praktycznie nie wiem o czym była.

To już koniec. Bardzo dziękuję Wiktorii za nominację i jeszcze raz zapraszam was na jej bloga.
Ja nominuję każdego z was, który będzie chciał zrobić ten tag.
Więc do następnego. :)

#Dominika

10 komentarzy:

  1. Dokładnie! Podczas Kluchatonu każdy czytał "Króla kruków" :D. Niestety, ta książka nadal przede mną. Ale już niedługo! :).
    Co do punktu 5. (Instagram) to zgadzam się i w jednym, i w drugim (a nawet w trzecim :D).

    Pozdrawiam!
    http://strefa-skasiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną krótką powieścią była by na pewno książka Steinbecka "Myszy i ludzie". Fenomenalna pozycja.
    Też chciałabym zobaczyć ekranizację "To", mimo że słyszałam wiele negatywnych opinii :/
    Ciekawy tag
    Pozdrawiam
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja film już widziałam i bardzo mi się podobał. Zdecydowanie polecam. :)

      Usuń
  3. Gatsby jest świetny:)

    "Naznaczoną" czytałam, pamiętam i jest to całkowicie średnia młodzieżówka z kilkoma aspektami, nad którymi nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.

    Jestem bardzo ciekawa pogadanki o Grey:)
    Pozdrawiam:D
    https://krainamola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie 3 (Tumblr) i 7 (GoodReads) to byłby właśnie Harry Potter :) Spodobał mi się ten tag, fajna koncepcja :)
    "Darów anioła" nie czytałam, a o "Królu kruków", szczerze mówiąc, pierwsze słyszę :D Chociaż skoro jest popularna, to pewnie mignęła mi na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam Dary anioła. Niedługo zrobię o całej serii pogadankę. skoro ci się spodobał to może wykonasz ten tag u siebie? Chętnie przeczytam :)

      Usuń
  5. "Król kruków" dalej przede mną, ale jakiś nie umiem się za niego zabrać...
    W pełni zagadzam się co do "Szóstki Wron" przy Instagramie❤️❤️

    Pozdrawiam 🙂
    https://allineedismorebooks.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobnie ze "Śniadaniem u Tiffany'ego" - niby mi się podobało, ale właściwie niczym nie zaskoczyło. Zdecydowanie mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wszystkim polecam HP ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger