czwartek, marca 23, 2017

Unboxing

Cześć!
Dzisiaj przychodzimy do was z unboxingiem. Zamówienie złożyłyśmy na dyskoncie internetowy Mestro.pl.  Nie przedłużając, przejdźmy do otwierania.


fioletowy - kupione przez Karolinę
niebieski  kupione przez Dominikę






Pierwszą książką, jaką zamówiłam są "Są opowieści z Akademii Nocnych Łowców". Jako wielka miłośniczka Darów Anioła(mimo ich wad) nie mogłam, nie zamówić tego dodatku.


Z tymi książkami sprawa wygląda tak. Jako,że zarówno ja posiadam już tą książkę i Karolina teraz również to jedna nowiutka sztuka trafi do was. Już niedługo na blogu pojawi się konkurs, w którym będziecie mogli ją wygrać więc bacznie obserwujcie.


Oba dodatki należą do mnie, ponieważ jak już mogliście zobaczyć w poprzednim unboxingu, Dominika kupiła sobie już wszystkie. Co tu dużo mówić. To są dodatki do Harrego Pottera, a ja uwielbiam całą tą serię. 
Kliknij tutaj -Unboxing HP



 To by było na tyle z tego unboxingu. Jakie czytelnicze zakupy wy popełniliście w tym miesiącu? 
Ps. Pamiętajcie o konkursie

4 komentarze:

  1. Te nowe wydania dodatków do Harry'ego Pottera są przecudowne! Muszę na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wam tych książek!
    Ja w sumie popełniłam 6 własnych zakupów, natomiast 3 książki dostałam w wyniku współpracy, a kolejne dwie dostałam na urodziny, co daje niezły wynik :D
    Pozdrawiam! http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Pottera :) Mnie się udało ostatnio okazyjnie kupić zestaw książek Folleta :) którego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten moment rozpakowywania nowych książek. Potem patrzenia na nie, układania, przekładania a wreszcie czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger