piątek, marca 03, 2017

Podsumowanie Lutego ~ Karolina

Witam! 
Dziś przybywam do was z podsumowaniem lutego. Poszło mi nawet dobrze choć mogło być lepiej. W tym miesiącu przeczytałam pięć książek. Wszystkie mi się podobały, niektóre bardziej niektóre mniej, ale i tak nie było źle. Przejdźmy, więc do podsumowania



Pierwszą książką, którą przeczytałam w lutym jest ,,To skomplikowane" autorką jest Jessica Park. Książka podobała mi się. Dziewczyna wprowadza się do starej przyjaciółki swojej mamy i poznaje tam jej dzieci. Nastolatkę Celest, która nie zachowuje się jak zwyczajna dziewczyna i ma swój bardzo dziwny zwyczaj... Matta, studenta który uwielbia nosić koszulki z dziwnymi napisami, ale także najstarszego ze wszystkich Fina, z którym może porozmawiać tylko przez internet, ponieważ podróżuje. Czy Julie pozna tajemnicę, którą skrywa rodzina? Czy dowie się dlaczego Celest tak się zachowuje? Książka naprawdę ciekawa, pierwsze strony nie wciągnęły mnie, aż tak ale później akcja rozwija się i na prawdę czyta się tę książkę bardzo szybko. A zagadka, która jest w niej zawarta jest bardzo ciekawa. Polecam do przeczytania. :)

Znalezione obrazy dla zapytania to skomplikowane książka




Drugą książką jaką przeczytałam jest ,,Miasto popiołów" z cyklu Dary Anioła, których autorką jest Cassandra Clare. Powiedzieć o niej dużo nie mogę. Jest to druga część jak wyżej pisałam serii Dary Anioła i opowiada o dalszych losach bohaterów ,,Miasta Kości" Książka wciągająca, nieprzewidywalna, genialni bohaterzy, niektórych lubię bardziej, niektórych mniej, ale to jak w każdej książce. Zachęcam do przeczytania, ale oczywiście dopiero po pierwszej części. :)


Znalezione obrazy dla zapytania Miasto Popiołów



Trzecią książką jaką przeczytałam w poprzednim miesiącu jest ,,Oblivion" autorką jest Jennifer L. Armentrout. Książka bardzo mi się podobała. Jest to książka pisana z perspektywy Daemona Blacka, czyli bohatera z powieści ,,Obsydian". Opisuje ona przeżycia Damona z pierwszego tomu serii Lux, która jest pisana perspektywą głównej bohaterki Katy. Książka ciekawa, najbardziej spodobało mi się to, że wiedziałam co Daemon czuł w danym momencie, ponieważ to w ,,Obsydianie" powiedziane nie było. Zachęcam do zagłębienia się w tą lekturę, ale oczywiście po przeczytaniu najpierw pierwszej części cyklu. :)

Podobny obraz



Czwartą książką, którą przeczytałam w tym jakże zimnym miesiącu jest ,,Obsydian" Jennifer L. Armentrout. Jak wcześniej pisałam jest to pierwsza część serii Lux. Czytałam tą książkę już chyba trzeci raz i na pewno jeszcze do niej wrócę. Opowiada o losach Katy, która przeprowadza się do zapomnianego miasteczka. Poznaje tam swoich sąsiadów, chłopak i dziewczyna. Chłopak nazywa się Daemon, a dziewczyna Dee są bliźniakami. Katy zaprzyjaźnia się z Dee, ale Daemon... No właśnie Daemon z nim nie bardzo może się porozumieć, chłopak nie za bardzo chce by przyjaźniła się z jego siostrą, ale ona nie odpuszcza. Książka jest ciekawa, bardzo mi się spodobała i zachęcam do przeczytania. :)


Znalezione obrazy dla zapytania obsydian książka



Piątą książką, którą przeczytałam jest ,,Gildia Magów cz.2" autorstwa Trudi Canavan. Książka opowiada o dalszych losach Soney. Dużo na temat tej powieści powiedzieć nie mogę, ponieważ jest to drugi tom wersji kolekcjonerskiej, więc wiecie nie chce nic zaspojlerować. Książka ciekawa, choć mnie nie za bardzo wciągnęła, ale jeżeli komuś podobają się takie historie to zachęcam do przeczytania. :)


Znalezione obrazy dla zapytania gildia magów cz 2


To już koniec tego podsumowania, jeżeli czytałeś/aś, którąś z książek zostaw w komentarzu ocenę na ile Ci się podobała i czy w ogóle podobała. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger