niedziela, lutego 26, 2017

Senny Book Tag

Cześć!


Jestem tutaj dzisiaj, żeby zrobić szybki tag książkowy. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Autorem tego tagu jest Zosia z kanału  - Dziennik Książkoholiczki, a ja znalazłam go na blogu Lottie - Kraina Mola Książkowego . Zapraszam was serdecznie na kanał Zosi i blog Lottie.


1. Sen, który pochłania bez reszty, czyli książka, od której nie można się oderwać.

W tym przypadku mój wybór padł oczywiście na książkę Ponad wszystko.

Ponad wszystko - Yoon Nicola


2. Półsen, czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.

Bardzo mi się ta książka nie podobała. Czytałam tylko po to, żeby skończyć. Opowiadania w niej zawarte nie były interesujące.

                                    
Nieśmiertelni. Miłosne opowieści wampiryczne - Caine Rachel, Cast Kristin, Gray Claudia, Holder Nancy, Lee Tanith, Mead Richelle, Smith Cynthia Leitich, Vincent Rachel                                                             

3. Sen, w którym wiesz, że śnisz, czyli książka, która jest typowym średniakiem.

                                            
4. Koszmar, czyli książka, po której nie mogłaś spać.

Niestety nie posiadam takiej książki.
                                                       Znalezione obrazy dla zapytania spanie gify
5. Sen o którym pamiętasz od lat, czyli książka, do której chętnie wracasz.

Always <3

                                          Znalezione obrazy dla zapytania harry potter pakiet stare wydanie
6. Sen, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć, czyli najgorsza książka na półce.

Książka była nudna, przewidywalna, a główna bohaterka strasznie irytująca. 

                                
7. Sen, w którym nie byłaś sobą, czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.

Damon jest kosmitą...
                                         
                                               

8. Senne marzenie, czyli książka, w której chcesz żyć.

Świat Harrego Pottera, Nocnych Łowców i Percego Jacksona.
                                                 Znalezione obrazy dla zapytania spanie gify

9. Wspólny sen, czyli kto ma wyśnić ten tag.

Ty czytelniku jesteś nominowany. Mam nadzieję, że prześlesz mi w komentarzu link do swojego Tagu.

#Dominika

1 komentarz:

  1. Z książek, które wymieniłaś czytałam jedynie Harrego Pottera oraz zagłębiam się obecnie w świat Nocnych łowców:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger