czwartek, lutego 09, 2017

Podsumowanie Stycznia ~ Karolina

Witam!

Wszem i wobec oficjalny powrót. Posty będą wrzucane systematycznie, a teraz nie przedłużając dłużej przejdźmy do podsumowania. Styczeń okazał się dobrym miesiącem przeczytałam 6 książek

1. ,,Silver. Pierwsza księga snów" - Kerstin Gier


Okładka książki Silver. Pierwsza księga snów
Książka bardzo mi się podobała,
ciekawa fabuła. Gorąco polecam,
książka warta przeczytaniu.



2. ,,Stalkerzy" - Paul Finch


Okładka książki Stalkerzy
Ciekawa książka, jest zagadka
jest niepewność. Można przeczytać
Książka naprawdę dobra.


3. ,,Dziesięć płytkich oddechów" - K. A. Tucker

Okładka książki Dziesięć płytkich oddechów
Książka genialna! Oczywiście jak cała seria
bardzo mi się podobała, polecam przeczytać całą
serię mi została tylko jedna część, ale każdą z
poprzednich się zachwycałam i mam nadzieję, że
tak do końca.



4. ,,Buszujący w zbożu" - Jerome David Salinger


Okładka książki Buszujący w zbożu
Jak możecie się domyślić lub nie była to moja
lektura szkolna. Powiem tak książka jakoś zbytnio
nie przypadła mi do gustu.

5. ,,Jedno małe kłamstwo" - K. A. Tucker

Okładka książki Jedno małe kłamstwo
Kolejna z części serii, którą się zachwycam
i jak wcześniej pisałam naprawdę zachęcam
do przeczytania.

6. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Joanne Kathleen Rowling


Okładka książki Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Książka jak zawsze genialna. Czytałam już
drugi raz i jak zawsze wciąga. Polecam przeczytać
jak ktoś jeszcze nie czytał.


I tak oto akcentem Harrego Pottera zakańczamy dzisiejsze podsumowanie. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger