sobota, lutego 25, 2017

Podsumowanie Stycznia - Dominika

Cześć!
Znów tu jestem po dość długiej przerwie. Dzisiaj przybyłam do was z podsumowaniem stycznia. 
Oto książki, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu:

1. Dary Anioła. Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clare

Dary anioła. Tom 5. Miasto zagubionych dusz - Clare Cassandra

Jedna z lepszych części. 
Mam nadzieję, że następna 
będzie jeszcze lepsza.


2. Harry Potter i kamień filozoficzny - J.K. Rowling

Harry Potter. Tom 1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - Rowling J.K.

Harrego czytałam już dawno 
temu ale chciałam go sobie odświeżyć. 

3. Wielki Gatsby - F. Scott Fitzgerald

Wielki Gatsby - Fitzgerald F. Scott

Książka genialna. Każdy powinien 
ją przeczytać.

4. Harry Potter i komnata tajemnic - J.K. Rowling

Harry Potter. Tom 2. Harry Potter i Komnata Tajemnic - Rowling J.K.


5. Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży - Philip Pullman

Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez cenzury - Pullman Philip

Zwykły zbiór baśni, w których 
czasem możemy znaleźć jakieś 
podteksty. Miły powrót do dzieciństwa.

To już wszystko. W styczniu udało mi się przeczytać pięć książek. Piszcie ile wy przeczytaliście.

#Dominika

2 komentarze:

  1. Na razie 4:)
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery to i tak dobrze. Ja w grudniu przeczytałam zaledwie dwie. :)

      Usuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger