sobota, listopada 05, 2016

Podsumowanie października ~ Dominika

Część!
Właśnie zaczął się listopad dlatego przybyłam do was z podsumowaniem ubiegłego miesiąca. Miesiąc wypadł równie słabo jak poprzedni, ponieważ udało mi się przeczytać zaledwie pięć książek.
Nie będę już dłużej przedłużać, tylko je wam pokażę.

1. Gildia magów cz. 2 - Trudi Canavan













Stanowczo ciekawsza niż poprzednia część.
Książka bardzo mi się spodobała i szybko się ją czytało.
Taką samą opinię mam o dwóch następnych częściach.



2. Nowicjuszka cz. 1 - Trudi Canavan















3. Nowicjuszka cz. 2















4. Nerve - Jeanne Ryan

Nerve - Ryan Jeanne

Jeśli widzieliście poprzedniego posta, 
w którym wspomniałam o tej książce
to już wiecie, że nie przypadła mi ona do gustu.


5. Mały książę - Antonie de Saint - Exupéry

Mały Książę - de Saint-Exupery Antoine

Książkę czytam już po raz trzeci
i za każdym razem podoba mi 
się ona coraz bardziej.

To już koniec podsumowania. Napiszcie jakie książki wy przeczytaliście w październiku.

#Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger