sobota, listopada 05, 2016

Halloweenowa Noc Książkoholików - podsumowanie


Cześć!

Od 31 październik (godzina 20:00) do 1 listopada (godzina 6:00) odbywał się tak zwany maraton czytelniczy. Postanowiłam wziąć w nim udział i dzisiaj przyszłam z podsumowaniem moich książkowych wyników. Udało mi się przeczytać dwie książki.

1. Nerve - Jeanne Ryan














Ta książka mi się niestety nie spodobała. 
Powodem tego jest lekkomyślność głównej
bohaterki oraz zakończenie, które jest znane
każdemu z innych książek lub filmów.

2. Mały książę - Antoine de Saint - Exupéry





















Tą książkę czytam już trzeci raz. 
Za każdym razem znajduję w niej
coraz to ważniejsze rzeczy, których
nie dostrzegałam gdy byłam młodsza.

I to koniec mojego podsumowania z tego wydarzenie. 
Wy braliście w nim udział? Jeśli tak, to podajcie swoje wyniki.

#Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger