sobota, kwietnia 01, 2017

Podsumowanie marca ~ Karolina

Witam! Dziś przybywam do was z podsumowaniem miesiąca. Jestem bardzo zła na siebie za ten wynik, ponieważ przeczytałam tylko trzy książki. Egzaminy, które zbliżają się wielkimi krokami też mi nie pomagają, na ale cóż trzeba mieć nadzieję, że następny miesiąc przyniesie więcej przeczytanych książek. Nie przedłużając, przejdźmy do podsumowania



Numer jeden na mojej liście to ,,Gra. Dolina" Krystyny Kuhn


Dolina. Tom 1. Gra - Kuhn Krystyna




Drugą książką są ,,Rywalki" Kiery Kass





Trzecią i ostatnią książką są ,,Baśnie Barda Beedle'a" autorstwa J. K. Rowling




Książka bardzo mi się podobała. Wszystkie baśnie były genialne i na pewno przeczytam je kiedyś jeszcze raz :)



Niestety to wszystko, ale jak mówiłam wcześniej mam nadzieję, że następny miesiąc okaże się być lepszy. Jeżeli ktoś czytał, którąś z książek to może napisać w komentarzu swoją opinię lub dać link do swojej recenzji z chęciom poczytam co myślicie o tych książkach :)

#Karolina

7 komentarzy:

  1. Też za niedługo piszę egzaminy, łączmy się w bólu XD Choć powiem ci, że w ogóle się nie uczę, wolę czytać haha
    "Basnie..." bardzo chciałabym przeczytać, ale dopiero jak podreperuję swój budżet, bo z nim ostatnio kiepsko.
    Pozdrawiam cieplutko, Książkowy zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo podejście wobec egzaminów :D

      Usuń
  2. Wynik taki jak u mnie :) Też nie jestem zadowolona ale co zrobić.. Brak czasu niestety..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, te baśnie muszę koniecznie zdobyć dla siebie... Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu sięgnąć po te Baśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Egzaminy u mnie dopiero za rok, ale przeczytałam nie wiele więcej od ciebie:)
    "Rywalki" czytałam. Całkiem fajna książka, a na Baśnie poluję;)

    Pozdrawiam:D
    http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger