poniedziałek, kwietnia 30, 2018

Domniemanie niewinności - Whitney G.

Autor: Whitney G.

Tytuł: Oskarżyciel, Niewinna

Wydawnictwo:  Wydawnictwo Kobiece

Ilość stron: 128, 120

Data premiery: 22 listopad 2017


Recenzja:

Wkraczamy w świat prawników. Andrew Hamilton jest zawziętym prawnikiem, jednym z lepszych w swojej dziedzinie. Mężczyzna nie traci czasu na dłuższe związki. Zadowala się kobietami na jedną noc, które poznaje w internecie. Pewnego razu zaczyna konwersację z Alyssą, która pisze do niego w sprawie porad dotyczących ich wspólnego zawodu. Wbrew pozorom oprócz przekazanej wiedzy Andrew, postanawia obdarzyć Alyssę zaufaniem i dzieli się z nią swoim życiem, opowiada o nocnych podbojach. W ten sposób nawiązuje się ich przyjaźń. Jest tylko jeden problem. Alyssa nie chce csię spottkać z Andrewem, a w jego kancelarii pojawia się młoda studentka, Aubrey, w której mężczyzna rozpoznaje Alyssę. Czy to możliwe, żeby kobieta aż tak go okłamała?  Czymś czego Andrew naprawdę nie trawi jest kłamstwo.

"Gdy ktoś mnie okłamuje, przestaje dla mnie istnieć"

Autorka pisze w naprawdę przyjemny sposób, więc książki czytało mi się dobrze i szybko. Jednak ze względu na bardzo małą objętość obu pozycji, nie miałam okazji zżyć się z bohaterami. Autorka dzieliła się kilkoma faktami z ich życia, ale ile można zmieścić w 120 stronach? Myślę, że jeśli wszystko zostałoby ubite w jednej książce przyniosłoby to lepszy efekt i większą przyjemność z czytania. 


Jeśli chodzi o samą fabułę to również nie była jakaś wybitna. Raczej dość przewidywalna, nie wymagająca od nas większego myślenia czy analizowania. Natomiast było w niej "to coś" dzięki czemu miałam ochotę czytać dalej i chcę przeczytać następne części.


Dużym plusem było wplecenie wątku prawniczego i niepomijanie go. Oczywiście niby to dość banalny fakt ale już nie raz zdarzyło mi się czytać książkę gdzie główny wątek został po prostu pomijany, zbyt słabo rozwinięty lub przyćmiony romansem. Natomiast czytając obie te książki czułam, że Whitney G. odrobiła lekcje.


Podsumowując, jest to dobra lektura na kilka godzin, przyjemna, ciekawa z prawnikami,a kto nie kocha prawników? Oczywiście tych książkowych :D
Mimo wszystko myślę, że nie są to książki aż tak dobre, żeby wydawać na nie  tak dużo pieniędzy(jestem w technikum ekonomicznym - myślę ekonomicznie). Lepiej przeczytać jakieś dobre opowiadanie na wattpadzie w podobnym klimacie. Jednak jeśli nie zależy wam na cenie lub wyczaicie je gdzieś taniej to bierzcie w ciemno. Ja z pewnością sięgnę po kolejne tomy.

Za książkę dziękuję wydawnictwu:



Ocena:
✪✪✪✪


#Dominika

5 komentarzy:

  1. Póki co nie mam tej serii w planach, ale może kiedyś się to zmieni ;p

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobała mi się ta seria, ale przez to że była tak krótka wiele wątków było "stłamszonych" i to nieco odbierało tym powieścią uroku.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo się podobały te książki, ale zgadzam się, jak na objętość ich cena jest kiepska. Ogólnie wolałabym te dwa tomy jako jeden :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo różnych opinii czytałam o tej serii, ale jako fanka Suits mam ochotę spróbować :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki te brzmią dość dobrze. Cieszę się, że autorka nie pominęła tego wątku prawniczego, bo zazwyczaj jest tak, że autorzy wprowadzają coś do książek, a potem porzucają to całkowicie. Jakoś szczególnie jednak nie mam w planach tych pozycji, bo wydają się jednak dość schematyczne i przewidywalne. Może są dobre jako lekkie czytadełka, ale takich na razie nie potrzebuję.

    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger