sobota, lipca 30, 2016

Book Haul - Lipiec

Cześć!
Teraz właśnie nadszedł czas na coś nowego. Dzisiaj nie ma żadnej recenzji, ale nie martwcie się. Wakacje się zaczęły więc teraz mam więcej czasu na czytanie, a co za tym idzie, pisanie recenzji. Aczkolwiek ten post jest trochę inny. Przez ostatni miesiąc nazbierało nam się kilka książek,
więc pomyślałyśmy, że je wam pokażemy.





Tytuł: Miasto Kości
Autor: Cassandra Clare
Wydawnictwo: MAG

Dziewczyna ze skłonnością do wpadania w tarapaty, wampir, który zmaga się ze swoją mroczną naturą, półanioł, pogromca demonów. Połączyła ich miłość i walka, dzieli ich wszystko. Razem wkraczają do Miasta kości...

Opis jest moim zdaniem beznadziejny. Tak naprawdę nic nie mówi o książce. A więc w skrócie, ponieważ o tej książce będzie osobna recenzja. Opowiada ona o pewnej dziewczynie, która zobaczyła w klubie trzy całkowicie wyróżniające się osoby, niewidoczne dla innych ludzi. Od tego czasu życie Clary diametralnie się zmienia. Kim są nocni łowcy? Kim jest Valentine i co ma wspólnego ze zniknięciem kielicha? i oczywiście najważniejsze pytanie. Kim tak naprawdę jest Clary, czy to co wiedziała o swoim życiu nie było do końca prawdą? Dowiecie się gdy przeczytacie. Ja nie mogę się już doczekać.



Dominika




Tytuł: Książę Mgły                          
Autor: Carlos Ruiz Zafón                
Wydawnictwo: MUZA                    

Rodzina Carverów (trójka dzieci, Max, Alicja, Irina,
    i ich rodzice) przeprowadza się w roku 1943 do małej
osady rybackiej na wybrzeżu Atlantyku. Zamieszkuje
 w domu należącym niegdyś do rodziny Flwischmannów,
których dziewięcioletni syn Jacob utonął w morzu. Od
pierwszych dni dzieją się tutaj dziwne rzeczy; nocą w
ogrodzie Max widzi posągi artystów cyrkowych. Dzieci
poznają kilkunastoletniego Rolanda, od którego usłyszą
różne ciekawostki o miasteczku i o zatopionym pod 
koniec pierwszej wojny statku. Poznają również dziadka
Rolanda, latarnika Victora Kraya. To on opowie im o złym Czarowniku, Księciu Mgły, który gotów jest spełnić każde życzenie lub każdą prośbę, ale w zamian żąda bardzo wiele. Coś, co dzieciom wydaje się jeszcze jedną miejscową legendą, niebawem okazuje się zatrważającą prawdą.

Tak naprawdę kupiłam tę książkę ze względu na okładkę. Wiem, że książek nie ocenia się po okładce, ale ta jakoś
mnie przyciągnęła. Szukałam książek w internecie i nagle
ją zobaczyłam,sprawdziłam opis i jakoś mnie przyciągnęła.
Ta książka wydaje mi się taką tajemnicą przy której możemy
poczuć lekki dreszczyk. Mam nadzieję,że się na niej nie
zawiodę. Pojawi się na pewno recenzja, gdy tylko
ją przeczytam.

Karolina



Tytuł: Pamięć Krwi
Autor: Izabela Degórska
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA

Milena, zmęczona pracą dziennikarka, wpada na trop morderstw, do jakich dochodzi w podziemiach Szczecina. Równocześnie dowiaduje się o dziwnym zachowaniu swojego byłego chłopaka, Darka. Spotkanie z nim kończy się w łóżku, a pobudka przynosi odkrycie dziwnych obrażeń na ciele. Od tego momentu jej świat ulega zmianie. Przechodząc transformację w wampira, Milena odkrywa swoje niezwykłe zdolności - może bez obaw poruszać się w słońcu, a srebro i święte symbole nie są dla niej zagrożeniem. To co mogło zdawać się błogosławieństwem dla Mileny jako wampira, okazuje się równocześnie jej przekleństwem, ściąga bowiem na nią uwagę innych krwiopijców. Dzieje się tak, gdyż Milena nosi w sobie zagadkę nieśmiertelności - zagadkę krwi.

O tej książce nie mogę dużo, powiedzieć, ponieważ kupiłam ją tylko i wyłącznie ze względu na niską cenę. Tak naprawdę to ja nawet nie lubię książek polskich autorów. Drażnią mnie w książkach polskie imiona i nazwy miast.
Dlaczego? Nie wiem. Tak już po prostu mam. Ale zrobię wyjątek
i przeczytam tą książkę więc możecie spodziewać się recenzji.

Dominika


Tytuł: Scarlett                                
Autor: Barbara Baraldi                  
Wydawnictwo: ZIELONA SOWA

Scarlett ma szesnaście lat i właśnie przeprowadziła się do Sieny. Zostawiła za sobą wakacje, swoją najlepszą przyjaciółkę i kiełkującą miłość do Matteo… W nowej szkole poznaje Umberto, który od razu okazuje jej zainteresowanie, jednak Scarlett odkrywa, że jej koleżanka z ławki Caterina jest w nim skrycie zakochana. Co wybrać: miłość czy przyjaźń? Odpowiedź przychodzi sama podczas szkolnego koncertu, kiedy na scenę wchodzi chłopak o oczach jasnych jak lód i ich wzrok spotyka się w tłumie. Mikael, basista zespołu Dead Stones, pojawia się przy niej w najbardziej niespodziewanych momentach, by za chwilę zniknąć, a Scarlett nie potrafi oprzeć się jego magnetycznemu spojrzeniu. Jednak Mikael jest zbyt piękny i zbyt niezwykły, by mógł być prawdziwy: tylko Umberto zdaje się znać jego sekret, lecz nie udaje mu się ostrzec Scarlett… Niedługo potem w szkole ma miejsce niewyjaśnione morderstwo, a Scarlett pada ofiarą przerażającego ducha o płonących oczach.Kim naprawdę
 jest Mikael? Jej aniołem stróżem czy prześladującym
 ją demonem?

Tę książkę kupiłam, ponieważ dostałam ją na wyzwanie
od koleżanki. Czytałam ją prędzej, i mnie zachwyciła. Bardzo chciałam mieć ją na półce, długo
 się zbierałam żeby ją kupić, ponieważ nigdzie nie mogłam
 jej znaleźć, ale w końcu mi się udało. Niedługo powinna pojawić się o niej recenzja.

Karolina



Tytuł: Powrót Bogini
Autor: P.C. Cast
Wydawnictwo: MIRA


Shannon prowadzi szczęśliwe życie w mitycznym Partholonie. Wojna z Fomorianami skończyła się zwycięstwem, jej mąż, szaman ClanFintan, wrócił do domu. Poddani kochają ją i czczą jako wybrankę bogini Epony. Nic nie zapowiada nadciągającego niebezpieczeństwa…
Pewnego dnia Shannon traci przytomność. Budzi się w realnym świecie, z którego tak łatwo zrezygnowała i od którego odwykła. Powrót do rzeczywistości okazuje się bardzo bolesny. Za Shannon trafiły tu też siły zła, gotowe zniszczyć wszystko, co jest jej drogie.


Opis książki wydaje się ciekawy aczkolwiek na razie jej
nie przeczytam, ponieważ ta książka jest pierwszą częścią drugiego tomu serii "W kręgu mocy Partholonu"
o czym nie wiedziałam. Dlatego będę musiała kupić najpierw pierwszą i drugą część tomu pierwszego (tak wiem dziwnie to brzmi) żebym mogła przeczytać tą część, którą kupiłam.

Dominika



Tytuł: Na przekór nocy
Autor: Estelle Laure    
Wydawnictwo: Jaguar 
Jej ojciec zachorował psychicznie, matka, załamana, wyjechała nie wiadomo dokąd i na jak długo. Zwaliła 
się na nią szara codzienność: rachunki, dom oraz młodsza siostra, którą musi się zaopiekować. To z pewnością nie jest dobry czas, aby rozważna, siedemnastoletnia Lucille znalazła miłość swojego 
życia. A jednak własnie teraz miłość spada na nią jak grom z jasnego nieba. Miłość trudna, zakazana, wywołująca cierpienie innych...

Tej książki tak naprawdę miałam nie kupować.
W planach była inna, ale koleżanka przysłała mi 
link z nią i gdy ją zobaczyłam od razu musiałam 
ją mieć. Przyciągnęła mnie i okładka i opis. Już długo się zbierałam żeby kupić coś bez nadnaturalnych istot i mi się udało. Bardzo cieszę się, że ją mam. Gdy tylko ją przeczytam pojawi się recenzja.

Karolina



Tytuł: Przepowiednia
Autor: P.C. Cast
Wydawnictwo: MIRA

Elphame od zawsze czuła się inna. Namaszczona przez największą boginię, otoczona jest przez swój lud czcią i szacunkiem. Wyjątkowość jest jednak dla dziewczyny nieznośnym ciężarem. Samotna, pozbawiona przyjaciół oraz namacalnego wsparcia bogów i duchów boi się, że nigdy nie pozna smaku prawdziwej miłości… Wewnętrzny impuls pcha Elphame w kierunku ruin zamku MacCallan. Decyzja o odbudowie tej twierdzy całkowicie odmienia jej losy. Zyskuje cel w życiu, wiernych przyjaciół oraz zdolność kontaktu ze światem nadprzyrodzonym. Na jej drodze staje również tajemniczy Lochlan, z którym połączy ją o wiele więcej niż tylko namiętność. Wielka miłość tych dwojga zostanie wystawiona na ciężką próbę. Nad ruinami zamku MacCallan unosi się bowiem ponadstuletnia krwawa przepowiednia…

Tą książkę chciałam kupić od dawna i gdy zobaczyłam ją na niePrzeczytane.pl w tak korzystnej cenie ( ok. 18 zł) to po prostu nie mogłam jej nie kupić.

Dominika

Tytuł: Wybrani                   
Autor: C.J. Daugherty        
Wydawnictwo: OTWARTE


Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

Szukałam książek w internecie no i wyskoczyła mi ta. Widziałam ją kilka razy, ale jakoś nie sprawdziłam opisu,
ale ostatnio pomyślałam co mi szkodzi no i mi się spodobał. Jestem zadowolona z tego zakupu.

Karolina


Tytuł: Szepty czarownic
Autor: Anna Dale
Wydawnictwo: Jaguar

Na skutek rodzinnych perturbacji Joe musi przerwać świetnie zapowiadające się ferie z tatą i przenieść się do mamy, jej nowego męża oraz swojej przyrodniej siostry. Zniechęcony i niezadowolony wysiada z pociągu na niewłaściwej stacji. Okazuje się wkrótce, że to wcale nie jest przypadek... Pożyczony rower, jedyny dostępny środek transportu, dowozi Joego do dziwnego domu, gdzie spotyka między innymi dziewczynkę-kandydatkę na czarownicę, osobliwego kota oraz mnóstwo tajemniczych przedmiotów. Intryga nabiera tempa, gdy Joe orientuje się, do jakiego trafił miejsca. A dalej wszystko staje się jeszcze ciekawsze...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger