sobota, października 01, 2016

Podsumowanie września :) ~ Dominika

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam przyjść do was z czymś, czego jeszcze nie było na tym blogu. Jak sam tytuł mówi, są to podsumowania miesięczne. Więc bez zbędnego przedłużania przejdźmy do rzeczy.

Wrzesień okazał się dość dobrym miesiącem jeśli chodzi o czytanie mimo tego, że zaczął się rok szkolny. W ciągu tych trzydziestu dni przeczytałam cztery książki, a są nimi:

1. Zmierzch - Stephenie Meyer
PAKIET ZMIERZCH/ ZMIERZCH PAMIĘTNIK










Przeczytałam tą książkę ponieważ
chciałam mieć o niej własną opinię i cóż... 
książka mi się nie podobała ale wyłapałam 
w niej kilka dobrych rzeczy



2. Simon oraz inni homo sapiens - Becky Albertalli
Simon oraz inni homo sapiens

Książka była dobra, podobała mi się, 
aczkolwiek oczekiwałam od niej czegoś innego.

3. Gildia magów cz. 1, tom 1 - Trudi Canavan
Znalezione obrazy dla zapytania gildia magów cz.1 tom 1

Książka troszkę mi się dłużyła ale nie 
mogę się doczekać, aż przeczytam następną część.
ps. jest to wydanie kolekcjonerskie, o którym 
pisałam osobny post na blogu.

4. Miasto szkła - Cassandra Clare
Dary Anioła Tom 3 Miasto szkła

Książka genialna jak jej poprzednie części i jak 
cały świat wykreowany przez panią Clare. 
Już dzisiaj, pierwszego października zabieram się 
za następną część, czyli " Miasto upadłych aniołów".

No i to już wszystkie książki, które przeczytałam we wrześniu. Czytaliście jakąś z nich, a może zastanawiacie się nad jej przeczytaniem? Piszcie w komentarzach :)
Ps. jeśli chcecie bardziej szczegółową recenzję jakiejś z tych książek to piszcie śmiało :)

#Dominika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger