środa, marca 09, 2016

MROCZNA BOHATERKA. KOLACJA Z WAMPIREM - Abigail Gibbs


Znalezione obrazy dla zapytania mroczna bohaterka kolacja z wampirem

Autor: Abigail Gibbs

Tytuł: Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem.

Wydawnictwo:  Muza

Ilość stron: 560

Data premiery: 23 października 2013

Od samego początku coś mnie ciągnęło do tej książki, a to okładka, a to moja koleżanka, która mi cały czas polecała tą książkę i w końcu  zdecydowałam się ją przeczytać. Gdy wzięłam książkę do rąk byłam dobrej myśli, wierzyłam, że ta autorka napisze historię o wampirach tak jak powinna wyglądać. Oczywiście nie zawiodłam się. Książka jest naprawdę genialna. Dużo osób mówi, że jest podobna do "Zmierzchu". Jest w tym trochę prawdy ponieważ sama autorka powiedziała, że zakochała się w Zmierzchu, ale brakowało jej tam drastyczności, prawdziwej natury wampira, dlatego postanowiła napisać własną książkę. 



Opis:

 Przypadkowe spotkanie na Trafalgar Square odmienia życie Violet Lee, ukazując jej świat, którego nawet sobie nie wyobrażała: istniejące poza czasem miejsce, w którym elegancja, bogactwo, wspaniałe dwory i wytworne przyjęcia są znamionami dekadencji, w jakiej żyją jego mieszkańcy. Za tym przepychem kryje się mrok, którego ucieleśnieniem jest charyzmatyczny i śmiertelnie groźny Kaspar Varn. Violet połączy z Kasparem niebezpieczna namiętność, za którą obydwoje będą musieli zapłacić wysoką cenę…

Wampiry wyszły z mody? Ciekawe kto tak powiedział. Ja zawszę będę pałać do nich sympatią, dlatego sięgnęłam po tą oto pozycję. Która nie wyróżnia się niczym innym od pozostałych. Autorka kiedyś w pewnym wywiadzie 




Ocena jaką wystawiłam:

 5/5                

Dominika  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © The book my fantasy , Blogger