piątek, maja 08, 2020

Podsumowanie kwietnia

Hola Amigos!

Kwiecień dobiegł już końca, więc najwyższy czas go podsumować. Ten miesiąc, pod względem ilościowym, wypadł naprawdę bardzo dobrze, ale jakościowo było średnio. Udało mi sie przeczytać siedem książek i zaraz wam je przedstawię.



Co przeczytałam?




Pierwszą książką, jaką udało mi się przczytać w kwietniu było"First last kiss" Bianca Iosivoni. To był istny dramat. Nie chcę poświęcać tej książce wiecej uwagi niż jest to konieczne. Powiem tylko, że była nudna i kompletnie mi się nie podobała. Jeśli chcecie poznać bardziej szczegółową opinię to zapraszam do recenzji.

Następnie sięgnęłam po "Teatr złoczyńców" Melanie Rio. Do przeczytania tej książki przymierzałam się już od dłuższego czasu. Okazało się, że to jedna z najlepszych książek, jakie miałam przyjemność czytać. Tajemnica, intryga i teatr to zdecydowanie coś co lubię.



Trzecią przeczytaną książką była "Elita" Rachel Van Dyken. Ta książka zdecydowanie była jakimś nieporozumieniem. Mogłabym stwierdzić, że jest skierowana do jakiś dziesięciolatków, ale ze względu na szkodliwe treści jakie ze sobą niesie, nawet im jej nie polecam.

Kolejną książką była "Wizja" Pauliny Bronisz. Ta książka była całkowitym przeciwieństwem tej poprzedniej. Mimo że, była skierowana do odrobinę młodszych odbiorców, to i tak bawiłam się przy niej wyśmienicie. 

PS. Zapraszam na konkurs! (klik)



Piątą  przeczytaną książką było "Zaproszenie na śmierć" Alfreda Siateckiego. Wobec tej książki mam mieszane uczucia. Z jednej strony mi się podobała, ale z drugiej była strasznie chaotyczna, było wiele wątków, wiele postaci i ciężko było mi się w tym wszystkim połapać. A zakończenie moim  zdaniem było niesatysfakcjonujące.


Później zabrałam się za "Demony Dominiki" Łukasza Piotrowskiego. To była całkiem ciekawa książka i miło spędziłam z nią te 1,5 godziny. Ma ona zaledwie 150 stron, ale nie czuję żadnego niedosytu.


Ostatnią książką, przeczytaną przeze mnie w tym miesiącu było " Za zamkniętymi drzwiami" B.A. Paris. Zabierając się za tą książkę kompletnie nie wiedziałam, czego się spodziewać. Wciągnęłam się bardzo szybko i książka naprawdę mi się spodobała.






To by było na tyle. Jak widzicie jakościowo ten miesiąc wypadł średnio. Nie zabrakło świetnych pozycji, ale i te słabe się tutaj znalazły. Recenzję większości tych książek znajdziecie na blogu.

PS. Jeszcze raz zapraszam was do konkursu! (klik)

Dominika

8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo zadowolona z kwietniowej aktywności w zakresie czytania, wypełniłam szczelnie książkami ten miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego miesiąca! 7 książek to dużo, nie wiem, dlaczego piszesz, że kwiecień wypadł średnio. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Za zamknietymi drzwiami" tez czytalam ale mnie sie tak slabo podobalo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za zamkniętymi drzwiami - niezwykle mocny, silnie oddziałujący, fascynujący i porywający thriller psychologiczny. Zagłębiając się w jego fabułę czujemy, że przeżycia i emocje głównej bohaterki przenikają do naszych zmysłów, wyzwalają nie tylko ogromne pokłady empatii i buntu, ale również ponurą refleksję, jak wiele takich przerażających historii może dziać się za zamkniętymi drzwiami w prawdziwym życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książek, które przeczytałaś w kwietniu znam i czytałam Za zamkniętymi drzwiami i First last kiss.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko Elitę z tych powieści, ale mnie się akurat podobała. ;) Za to First last kiss mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych wszystkich książek bardzo bym chciała przeczytać Za zamkniętymi drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kwietniowa lista wyglądała zupełnie inaczej, ale może rozważę sięgniecie po "Za zamkniętymi drzwiami"?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger