niedziela, marca 15, 2020

20 książek na 2020 rok

Hola Amigos!

Długo mnie nie było ale tym razem wracam a stałe. Zdaję sobię sprawę z tego, że rok 2020 zaczął się już 3,5 miesiąca temu, a ja dopiero dzisiaj przychodzę z moją listą ale jak to się mówi, lepiej późno niż wcale. Więc już bez zbędnego przedłużania przejdźmy do 20 książek, które chcę przeczytać w 2020 roku.





1. Pacjentka - Alex Michaelides
Recenzja
2. Sherlock Holmes Tom 1 - Arthur Conan Doyle
3. Jej wysokość P. - Joanne MacGregor
4. Podbój - Elle Kennedy
5. Każdego dnia - David Levithan



6. Teatr złoczyńców - M. L. Rio
7. Mroczniejszy odcień magii - Victoria Schwab
8. Czas żniw - Samantha Shannon
9. Krąg - Mats Strandberg
10. Dwór skrzydeł i zguby - Sarah J. Mass



11. Sekret Julii - Tahereh Mafi
12. Narodziny królów - C.S.Pacat
13. Tkanki - Dominika van Eijkelenborg
14. Królestwo Kanciarzy - Leigh Bardugo
15. Drugie bicie serca - Tamsyn Murray



16. Serce z cierni - Bree Barton
17. Tancerze burzy - Jay Kristoff
18. Psychopaci są wsród nas - Robert D. Hare
19. Naznaczeni śmiercią - Veronica Roth
20. Elita - Rachel Van Dyken

To już wszystkie książki, jakie chciałabym przeczytać w 2020 roku. A wy co będziecie czytać? A może czytaliście jakąś książkę z tych wyżej wymienionych? Koniecznie podzielcie się swoją opinią!

Dominika

9 komentarzy:

  1. Czytałam "Królestwo kanciarzy", "Sekret Julii" i "Krąg" - wszystkie bardzo polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Podbój","Sekret Julii" i "Czas żniw" i tylko to ostatnie mi się podobał.

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Narodziny królów" mam na półce, ale na razie utknęłam w drugim tomie i za nic nie umiem się przekonać, żeby znów się za nią zabrać ;) I mam w innych okładkach serię, te były dla mnie takie za zwykłe ;) A na "Drugim biciu serca" płakałam na końcu ;) Może nie był to taki płacz płacz, a zwykłe wzruszenie, ale jednak trochę łez poleciało ;) Trzymam kciuki, żeby udało się zrealizować postanowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Elitę (fajna, chociaż polscy czytelnicy mogą kręcić na nią nosem), Podbój (kocham <3), a Krąg to pierwszy tom serii? Bo pierwszy czytałam.
    W planach mam Jej wysokość P. i Serce z cierni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się czaję na Viktorię Schwab oraz na Sherlocka Holmesa, bo jeszcze nic z jego przygód poza jednym z opowiadań ze zbioru "Cicha noc", nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam kilka książek z tej listy :) "Dwór..." polecam! Uwielbiam całe to uniwersum i już nie mogę doczekać się nowej serii od Maas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna mam ochotę na Dwory, dlatego są na mojej liście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama przymierzam się do "Pacjentki". Od dłuższego czasu mam ją na liście książek, które chcę przeczytać. Na blogach natrafiałam na różne opinie powieści, ale póki jej nie przeczytam, nie przekonam się o jej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko twoją 2 i 11 pozycję. Przede wszystkim chciałabym przeczytać "Wśród gwiazd" i kontynuację "I sprawisz, że wrócę do prochu".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © The book my fantasy , Blogger